Šaty Deň recenzie kníh (nb: veľmi málo skutočný obsah šaty)

Chcel som sa šiť dnes. Naozaj, bol som. Mal som plány, mal som vzor, ​​som textílie prána. Dokonca som mal novú krabicu kolíkov. Tiež som mal túto knihu a puf! rovnako ako to, že hodiny sa vytratil. Dobre, hodiny * * preskočil preč. Prerušovaný šteká smiechu, druhu, kde musíte nájsť niekoho, niekto, kto bude len držať stále pri čítaní bitov nahlas k nim. (Môj šesťročný syn: “Mami, čo nevidíš, snažím sa hrať neuveriteľne MARIO tu?”) Je to ten druh knihy.

V skutočnosti je to iný druh knihy, kniha, ktorá je oveľa vzácnejšie. A * skutočné * kniha. To, čo som naznačujú, tým skutočné knihy je kniha, ktorá má skutočné ľudí v ňom – ​​nemajú byť skutočný, živý alebo kedysi žijúcich ľudí (aj keď tejto knihe, je non-fiction, má tento druh skutočných ľudí), ale to musí byť ľudia, ktorí sa správajú v reálnom spôsobmi. (Nemôžu napríklad rozhodnúť, že najlepší spôsob, ako sa vysporiadať s tým, že uzamknutý v dome so sériovým vrahom je ísť putovanie okolo v tme, sám.) Môžu byť ľudia, ktorí robia chytré veci pre hlúpych dôvodov hlúpe veci pre chytré dôvodov, ale nikdy robiť veci z toho dôvodu, že ak nerobia im, spisovateľ zrazu nemá knihu, a musia začať znova od začiatku.

Táto kniha je veľmi reálne a veľmi ďaleko od toho, čo som chcel volať “Knihou objekt v tvare.” Všetci ste videli kniha v tvare objektov. Sú to veci, ako celebrity “biografií” a (niektoré, nie všetky) puzzle knihy, a (často) Insta-knihy “o” aktuálnych udalostiach, ktoré museli byť vytlačené na vydavateľa vlastné DeskJet, aby sa ich kníhkupectva skladom dátum. Jediným dôvodom, prečo tieto veci sú “knihy” je to, že neprišli na to, ako balíček, ktorý veci vo striekacích fľašiach alebo ako tavenina-on-your-jazykom ešte prúžky. (Osobne si myslím, neuveriteľne Spray-On Sudoku bude podstatné bestseller, akonáhle vymyslieť The Kinks.) Táto kniha, napriek tomu, že “o” televíznej show (Jeopardy, v prípade, že ste nedostal to z krytu strieľal tam hore) nie je jedným z nich. Je to skutočná celá cesta cez. a to nie je naozaj “o” bytie na ohrozenia: je to o nájdenie zmysluplné v každodennosti, a dovoliť si byť šťastný.

A ja to miloval. Miloval som ju, že “Budem hovoriť o tejto knihe pre mesiacov” druhu cesty (ostatné držitelia tohto vyznamenania patrí pohyblivé priestupkov, Mestská otroctva a viazaný prosím, všetky dostupné u jemnejších kníhkupectiev vo vašom okolí). Kombinácia slová báze veselosti (Bob Harris sa zotavuje komik a televízny scenárista), náhodné Factoids (hej, som ex-College Bowler) a hlboký ľudský cit (celá kniha) je vynikajúci. Je to ako jedna z tých fúznych príchutí (ako chilli a čokoláda), ktoré by nemalo fungovať, ale robí. Keby niekto mi tu dnes povedal, namiesto šitie, tak by som byť čítanie mimoriadne pohyblivý, hlboko osobné, veľmi inšpiratívne knihu o víťazstvo (a často stráca okázalo) na Jeopardy, by som odpovedal: “Čo je,vy ste ťahanie nohu (vyskúšať ten druhý, je to tu zvony vzala!). ” a Alex Trebek by povedal “Ooooh. Je mi to ľúto, Erin. Správna odpoveď zní,Co je to ma vedie k tomu! ‘”

Takže aby som to zhrnul: je to kniha o rodine, víťazstvo, prehry, prijatie, šťastie, spev, Cleveland, malý ľahko vystrašený cicavca, Camaros, autoimunitných ochorení, a Jabberwocky, a ako všetky tie veci do seba zapadajú, a ako prekvapivé to je, že všetko do seba zapadajú. a to je absolútne stojí za to šitie.

[A ísť domov tému dnes “connected všetko je”, je tu Jane v tejto knihe. a že Jane je to Jane, ktorý som kedysi bol schopný sladké-talk do písania úvod k tejto knihe a ktorý súvisí tu druhý deň, moje extrémnej potešenie a prekvapenie. a Jane, musím povedať, je jedným z top-ten najzábavnejších ľudí žijúcich, a dosť možno jeden z najzábavnejších všetkých čias. If (z nejakého dôvodu) by ste mali mať všetky vaše pokožka pomaly brúseného off s priemyselné triedy low-zrnitosti šmirgľový papier, ale ste hovoril s Jane v čase, kedy by ste stále považujú to za jeden z najlepších dní svojho života. ktorý robí to žiadne veľké prekvapenie, že niekto Jane má rád by som napísať knihu, tak dobré, ako to.]

Zdieľajte to:
Twitter
Facebook